tisdag 24 februari 2009

Fullt upp

Det har hänt mycket. Det är därför jag inte skrivit något.

Vi har varit på bröllop nere i Sala Silvergruva. Med hjälm och ytterkläder och allt. Annas kusin Pär var den skyldige. Nu är han och hans Anna man och hustru. Ett stort grattis till dem!

Men det var förrförra helgen.

Denna helgen spenderade vi i snön på Fröjdes - Annas föräldrars torp i Västergötland. Jag fick åka längdåkningsskidor för första gången i mitt liv och rulla mig i snön efter en löjligt varm bastu.

Och så såg vi en galning som hoppade ner i en vak.



Nu är livet skit... På Spåret är nämligen slut. Finalen var underhållande och spännande. Åtminstone ett tag. Tills Hans och Jessika fuckade upp med en dålig gissning.

Men, jag får rycka upp mig. På fredag blir det Melodifestival i Malmö Arena. Det är ju kul.

Inga kommentarer: