tisdag 13 oktober 2009

Neeeej!

Hur ska jag klara av detta? Något oerhört hemskt har inträffat. Förfärligt, rent utav.

På spåret ska få två nya programledare. Men det har vi ju vetat sen länge, och jag tror faktiskt att det kan bli precis lika bra med Kristian Luuk och Fredrik Lindström.

Lagen har precis presenterats. En massa nya tävlande, några som hänger sig kvar sen tidigare. Filip Hammar och Fredrik Wikingsson är med i kommande säsong och även Jessika Gedin och Hans Rosenfeldt. Båda lagen såna som är duktiga och roliga att titta på.

Tyvärr är inte Johan Wester med detta året.

Men... Och detta är det förskräckliga. Jag tror att Jenny håller med mig. Björn Ranelid ska vara med i ett lag. Hur ska jag klara av detta? Björn Ranelid som jag tycker är så hemsk att titta på, höra på och höra om. Usch!

3 kommentarer:

Andersson sa...

Neeeej!

Unknown sa...

Nej, fan jävla skit. Usch, ska man behöva låta bli och titta på de avsnitten. Eller så får man kanske sitta och stänga av ljudet när han pratar.

Oskar sa...

Jag gillade Skavlans kommentar till Ranelid när han var gäst. "Nu vet jag inte om det är svenska eller Ranelidska jag inte förstår..."