torsdag 16 april 2009

Jag var faktiskt först! (del 2)

Återigen tittade jag på Aftonbladets hemsida.

Jordskalv i Skåne idag igen. Förra gången märkte jag inte det alls eftersom jag var ute och sprang och hela jag skakade.

Denna gången märkte jag inte det heller. Däremot drömde jag att det var jordskalv. Fast det jordskalvet jag drömde om var på 30 på richterskalan (enligt min bror som berättade det för mig i drömmen). Men i drömmen märkte jag inte heller jordskalvet.

Undrar om jag kan vara av intresse för Sveriges geologer?

4 kommentarer:

Oskar sa...

Jordskalv i Skåne? "Skalvets epicentrum tog plats sju kilometer öster om Knäred och tretton kilometer nordväst om Markaryd, på gränsen mellan södra Småland och Halland"

Oskar sa...

Ser nu att Aftonbladet ändrat sin rubrik från "Jordskalv i Skåne" till "Jordskalv i södra Sverige".

Mats sa...

Jag tror att landets psykologer är mere intresserade

Jesper Karlqvist sa...

Tror inte att Aftonbladet kan den svenska geografin så bra när det är utanför 08-området.