onsdag 15 juli 2009

Broloppet 2010

Jaha... Då är man alltså anmäld till Broloppet nästa år. 10 år efter jag gick det förra året.

Denna gången ska jag springa. Hur ska detta gå? Jag klarar ju med nöd och näppe springa 5 km. Hur ska jag då klara att springa mer än fyra gånger så långt.

Jag måste nog ha en sån här för att kunna träna bra. Och eftersom jag är en prylbög och behöver mycket statistik och siffror för att ha motivation att bli bättre så är det nog oerhört nödvändigt tror jag.

Någon som vill pytsa in lite sponsorpengar?

7 kommentarer:

Unknown sa...

Inga pengar men jag kan bidra med att s'ga att det är en kul liten leksak. Det enda dumma är att den är ganska stor och att batteritiden är lite liten. Men annars, kul.

petra sa...

springer den åt dig också, eller måste du sköta det manuellt?

Jesper Karlqvist sa...

Jag har fått godkännande från min sambo att köpa en sån nu.

Men springa får jag göra själv.

Anonym sa...

Det e ju ett maste for en san atlet som dig.... Nar du e fardig med den koper jag den av dig for halva priset;-)
Du vet nog vem....

Oskar sa...

Det var som 17! Jag har börjat spana in mig på 305:an. Tycker att det är liiite för mycket pengar med 405...

Maria sa...

Nu är Marcelius redo för en utmaning mot Karlqvist-Karlsson i nästa års Brolopp! Men vi satsar nog på en 305:a istället, när det gäller klockan. Vi får väl se vilken klocka som ger bäst och mest träning...

Jesper Karlqvist sa...

Jag chansar på att familjen Marcelius vinner rätt så fett över Karlqvist-Karlsson...